Training

Cursuri oferite de Reliance Travel & Consulting:

1.  Strategie: “Factorii cheie si rolul acestora in stabilirea strategiei de dezvoltare pentru o institutie care activeaza in domeniul transportului aerian’’

  • Factorii care influenteaza evolutia transportului aerian, organisme internationale si interne de reglementare, politici si reglementari in domeniu;
  • Principalii actori in activitatea de transport aerian: companiile aeriene, aeroporturile, sistemele informatice de rezervari, agentiile de turism;
  • Strategia de repozitionare, pe criterii de maximizare a profitului, a activitatilor desfasurate de o institutie din domeniul transportului aerian;
  • Conceptul ‘'Airport City’’, ”Companie Aeriana IATA” si ”Companie Aeriana LCC”;
  • Studiu de caz: Analiza SWOT.

2.  Negociere si Vanzare: “Tehnici de negociere si vanzare specifice activitatii desfasurate in domeniul transportului aerian’’. 

  • Comunicarea: tehnici de comunicare,  expresii cheie, cuvinte interzise, limbajul pozitiv;
  • Negocierea: pasii negocierii, negocierile interculturale, obstacole si tehnici de finalizare pozitiva a negocierii, stiluri si tehnici de negociere, tehnici de manipulare si influentare in procesul de negociere;
  • Vanzarea: procesul de vanzare – cumparare, anticiparea nevoilor clientului in procesul de vanzare, tipologia clientilor si argumentarea, finalizarea vanzarii;
  • Piramida asteptarilor si satisfactiei clientilor;
  • Managementul reclamatiilor - nivelul superior al procesului de vanzare;
  • Studiu de caz: Simularea procesului de negociere intre doua aeroporturi si doua companii aeriene.

 

3.  Marketing: “Marketingul Serviciilor de Transport Aerian’’
 
  • Rolul si importanta Marketingului: locul Marketingului in strategia companiei, definitiile Marketingului si conceptul de Marketing, diferentele intre “companiile traditionale” si “companiile orientate catre client’’;
  • Mixul de Marketing;
  • Pasii procesului de Marketing: Cercetarea de Marketing, Segmentarea, Alegerea pietelor tinta si Pozitionarea, Planul de Marketing, Sistemul Informational de Marketing (MIS);
  • Comportamentul Clientului: modelul detaliat al factorilor de influentare a comportamentului clientului;
  • Nivelul Calitativ al Produsului / Serviciului: aspectele evaluate de pasageri in intocmirea topului mondial al aeroporturilor si companiilor aeriene, din punct de vedere al nivelului calitativ al serviciilor oferite.
  • Studiu de caz: Matricea BCG (Boston Consulting Group).

 

4.  Limba engleza: “Notiuni de limba engleza pentru personalul din domeniul transportului aerian’’

 

Cursul are ca scop familiarizarea sau imbunatatirea cunostintelor angajatilor cu notiuni si reguli generale de limba engleza utilizate in comunicarea din domeniul transportului aerian, referitoare la:
  • Fonetica
  • Termeni si notiuni specifice activitatii de transport aerian utilizate in domeniile: marketing, vanzari, operational, tehnic, servicii oferite clientilor, contracte, financiar;
  • Reguli gramaticale. 
Cursul poate fi adaptat si detaliat pe domenii si sub-domenii specifice, in functie de nevoile clientilor.

 

5.  Managementul proiectelor: "Abordarea structurata a managementului proiectelor"
 
Cursul se bazeaza pe standardul de management de proiecte cel mai recunoscut pe plan mondial, "A Guide to the Project Management Body of Knowledge’’ (PMPBOK® Guide), publicat de catre Project Management Institute (PMI), standard ANSI (American National Standard).
Tematica se concentreaza pe procesele managementului de proiect, grupate in cinci categorii mari de procese:
  • Initierea proiectului;
  • Planificarea;
  • Executarea;
  • Monitorizarea si controlul;
  • Inchiderea proiectului.
De asemenea, sunt analizate in detaliu cele noua domenii de cunoastere ale managementului de proiecte:
  • Managementul integrativ al proiectului;
  • Managementul scopului (obiectivelor si limitelor);
  • Managementul timpului;
  • Managementul costurilor;
  • Managementul calitatii;
  • Managementul resurselor umane;
  • Managementul comunicarii;
  • Managementul riscurilor;
  • Managementul achizitiilor.